Hogy ez a változás mit takar?
Egyfelől a rendelés leadásánál, a szállítási mód kiválasztásánál egy a korábbinál kisebb Kiszállítási díjjal találkozhattok, illetve a szöveges leírásban szerepel az esetleges Utánvét és a Csomagolási és logisztikai díj összege. Ez utóbbi két díjat később, külön kattintással lehet bejelölni.
A Csomagolási és logisztikai díj kötelező tétel, mivel enélkül nem jut el a futárhoz, illetve nem kerül becsomagolásra a rendelésetek.
E két összeg kis eltéréssel megfelel a korábbi szállítási díjnak. Sajnos az üzemanyagár emelkedése miatt a kiszállítási díjaink egyes sávokban 200 Forinttal emelkedtek.
Emellett az ingyenes kiszállítás határa is 50 000 Forintra módosult.
Az újonnan beállításra került MPL szállítási mód kapcsán azonban a korábbitól eltérő feltételekkel találkozhattok:
Egyfelől az MPL csomagokat sajnos nekünk kell eljutattni a postahivatalba. Mivel előzetes felmérésünk szerint nem fogjátok annyian választani, hogy jelentős kiszállítási díj emelkedés nélkül kihívjuk érte a postást. Emiatt össze kell várnunk a beérkezett, MPL-t választott rendeléseket. Ez akár 12 munkanap is lehet. Csak ezt követően kerülnek a postahivatalba a csomagok.
Az MPL nem biztosít felár nélkül a más választható, belföldi opcióinkhoz képest egy napos kiszállítást, így a kiszállítás ideje is 3-5 munkanap.
Az MPL kapcsán külön meg kell jegyeznünk, hogy mivel a csomag után csak a Címzet érdeklődhet, így a postai nyomkövetésen kívül más felvilágosítást, panaszkezelést csak a Címzett tud intézni, illetve a Posta rendszerében való káresemények miatt is csak a Címzett léphet fel, cégünk nem.
Az MPL csomagok alapszintű biztosítási értéke, amely az általunk választható opcióban szerepel, 15 000 Forint. A Magyar Posta eddig az értékhatárig kártalanítja a megrendelőt.
Kérjük, hogy rendelésetek leadásánál, az MPL kiválsztásakor ezeket a tényezőket vegyétek figyelembe.
Köszönjük megértéseteket, és hogy elolvastátok ezt a hosszú közleményt.