Miért nem tudok bankkártyával fizetni?/Mit tegyek, ha sikertelen a bankkártyás fizetés?
Webshopunkon lehetséges az online bankkártyás fizetés, de te mégsem látod ezt az opciót?
Esetleg elindítottad a vásárlást, mégis hibába ütköztél?
Az online bankkártyás fizetés csak a regisztrált felhasználón keresztül leadott vásárlások esetén lehetséges.
Ennek oka, hogy bizonyos esetekben a webshop és a bank közötti kommunikáció technikai hiba miatt megakad. Ebben az esetben a regisztrált vásárlók kb. 20 perc elteltével a Profilból (Megrendelések, adott rendelés sorában Részletek, Számlázási adatok alatt "Fizetés" gomb) újrapróbálható. Alternatív esetében ilyenkor a rendelés átállítható manuális banki átutalásra (Számlázási adatok alatt a "Más fizetési mód" gombra kattintva).
Mivel a regisztráció nélküli vásárlás esetén nincs lehetőség erre, így ezt az opciót a webshop nem ajánlja fel.