Patika minőségű terméket szeretnék

Gyűjtő vagy és fontos, hogy a termék patika minőségű legyen?

2025.10.15 10:00

Igyekszünk minden megrendelést a lehető legnagyobb odafigyeléssel becsomagolni, de sok termék már eleve kissé viseletesen érkezik meg a beszállítótól, vagy a polcon töltött idő koptatja meg.

 
Ez leginkább a Wargames Atlantic, Frostgrave, Stargrave, Oathmark és Fireforge termékekre igaz, ezek a gyártók alacsonyabb minőségű dobozokat használnak a fogyasztói ár alacsonyan tartásához. 


Games-Workshop termékek esetén nem konzisztens, hogy mi érkezik fóliázva és mi nem. A fólia nélkül érkező termékek a szállítás és a polc kopás köveztében enyhébb sérüléseket szenvedhetnek, leginkább a sarkakon.  

Amennyiben fontos a doboz minősége, esetleg ajándékba lesz, akkor célszerű személyesen vásárolni, vagy rendelés előtt kérj az info@tuan.hu emailen fotót a termékről.

Sajnos nem tudunk a beszállítóknak külön csak hibátlan dobozú termékekre rendelést leadni, így ha a készleten lévő termék nem megfelelő, akkor meg kell várni a soron következő terméket, bár garancia sajnos nincs arra, hogy az szebb lesz. 

Fontos! Szemmel láthatóan sérült csomagot ne vegyél át a futártól! Tagadd meg az átvételt, majd  miután visszajött a csomag, mi bevizsgáljuk és térítésmentesen újraküldjük neked. Ezesetben nekünk is hatalmas segítség, ha jelzed (lehetőség szerint emailben az info@tuan.hu email címre), hogy ez történt.