Hiányos/sérült a megvásárolt termék

Mit tegyél akkor, ha a megvásárolt termék hiányos vagy sérült.

2025.10.15 10:00

Abban az esetben, ha a tőlünk vásárolt terméket hiányosan, vagy sérülten kaptad meg, kérünk, hogy a lehető leghamarabb írj nekünk erről az info@tuan.hu címre, arról az email címről, amiről a rendelést leadtad.

Fontos! Szemmel láthatóan sérült csomagot ne vegyél át a futártól! Tagadd meg az átvételt, majd  miután visszajött a csomag, mi bevizsgáljuk és térítésmentesen újraküldjük neked. Ezesetben nekünk is hatalmas segítség, ha jelzed (lehetőség szerint emailben az info@tuan.hu email címre), hogy ez történt.

A hibás/hiányos termékek pótlása gyártónként és beszállítónként eltérhet. Ennek részleteiről válaszemailben fogunk értesíteni 1-3 munkanapon belül.
Összességében azonban elmondható, hogy amennyiben hibás/hiányos terméket vásároltál nálunk, kérünk, hogy ne rakd össze a termék többi részét, hanem tegyél vissza minden alkatrészt a gyári csomagolásba. Egyes gyártók/beszállítók ugyanis visszakérhetik a hibás/hiányos termékeket az eredeti csomagolással. 

A nekünk írt emailhez csatolj a hibás komponensről fotókat, hiány esetén pedig pakolj ki minden meglévő alkatrészt, és azokról készíts egy közös fotót. 

A panasz beérkezését követően várhatóan 1-3 munkanapon belül továbbítjuk azt az érintett gyártónak/beszállítónak. Ezt követően két lehetséges megoldás is van a hibás/hiányos alkatrész cseréjére/pótlására. 

-Amennyiben az adott termék van elérhető készleten, úgy azt mi felbontjuk, és a kérdéses komponenst eljuttatjuk hozzád (ennek részleteit emailben beszéljük majd meg).

-Ha nincs épp szabad készleten a kérdéses termékből, úgy meg kell várnunk, amíg a gyártó/beszállító küld nekünk. Ennek beérkezési ideje gyártónként/beszállítónként eltérhet, illetve befolyásolhatja az is, ha az adott termék épp a gyártónál utángyártás alatt van. 

Amennyiben nem szeretnél cserét/pótlást, természetesen elálhatsz a vásárlástól. Ebben az esetben a terméket minden komponensével, az eredeti csomagolásában juttasd vissza hozzánk. 
Akár személyesen a nyitvatartási időben, vagy postai küldeményként (Címünk: Tuan Kiadó Kft Budapest, 1062. Andrássy út 86 Könyvesbolt - utcafront). 
A terméket átvételt követően egy azzal megbízott kolléga bevizsgálja, majd a termék árát, visszaküldés esetén a normál postai küldés díját is blokk ellenében visszatérítjük.

Felhívjuk figyelmedet, hogy abban az esetben, ha a termék nem az eredeti csomagolásában kerül visszaküldésre, már nem tudjuk jóváírni. 

Szerencsére az általunk forgalmazott termékek esetén ritkán fordulnak elő gyári hibák, de amennyiben mindenképpen szeretnéd ezt elkerülni, úgy a rendelés előtt írj egy emailt nekünk, hogy engedélyezed a hamarosan leadni kívánt rendelés termékeinek felbontását, és előzetes ellenőrzését feladás előtt.  

A termékek garanciális cseréjére, pótlására, visszajuttatására mindig az aktuális jogszabályok ide vonatkozó részei érvényesek.