Bontani/összevonni/módosítani szeretném a rendelésem
Leadtál egy vagy több rendelést és utólag módosítanál rajtuk?
Utánvétes / készpénzes fizetési módú rendelést akkor tudunk bontani/összevonni/módosítani, ha még nem indult útnak ("Visszaigazolva" vagy "Futárra vár" státusz, ez emailben is kiküldésre kerül, valamint regisztrált vásárlók a profiljukban tudják ellenőrizni a megrendelés állapotát), és írsz nekünk egy emailt az info@tuan.hu -ra a megrendelés azonosítójával arról az email címről, amivel a rendelést leadtad, és hogy mit szeretnél bontani/összevonni/kivenni/hozzáadni.
Felhívjuk a figyelmet, hogy bontásnál ha a két külön megrendelés összege nem éri el az ingyenes kiszállítás értékhatárát, mindkét megrendelésre vonatkozni fognak a szállítási költségek!
Természetesen összevonásnál ha eléri az összevont rendelés az ingyenes kiszállítás értékhatárát, a kiszállítási költség (valamint a szállítási és logisztikai költség) ingyenes lesz.
Felhívjuk a figyelmet, hogy termék törlését követően, ha a megrendelés összege nem éri el az ingyenes kiszállítás értékhatárát, akkor a megrendelésre vonatkozni fognak a szállítási költségek!
Előre utalással / webshopon keresztüli bankkártyás fizetés esetén ha már ki lett fizetve:
- bontani úgy tudjuk, ha az eredeti megrendelést töröljük, és a teljes megrendelés összegét visszautaljuk, vagy kuponban tudjuk megküldeni. A visszautaláshoz írni kell nekünk egy emailt az info@tuan.hu email címre utalási adatokkal, valamint ezután egy új megrendelést kell leadni.
- összevonni már kifizetett rendeléseket nem tudunk!
- már kifizetett rendeléshez tételt hozzáadni nem tudunk!
- már kifizetett rendelésből tételt törölni úgy tudunk, hogy írni kell nekünk egy emailt az info@tuan.hu email címre arról az emailről, ahonnan a rendelést leadtad. Az így eltávolított tételek összegét kuponban tudjuk visszaadni. Amennyiben ez nem megfelelő, úgy az egész rendelést töröljük. A visszautaláshoz kérjük, hogy adj meg egy bankszámlaszámot, ahová az összeget 1-3 munkanapon belül utaljuk el.
Előre utalással / webshopon keresztüli bankkártyás fizetés esetén ha még nem lett kifizetve:
- bontáshoz egy emailt kérünk az info@tuan.hu -ra, hogy mely tételek kerüljenek bontásra az eredeti megrendelésből. Felhívjuk a figyelmet, hogy bontásnál ha a külön megrendelések összege nem éri el az ingyenes kiszállítás értékhatárát, akkor a megrendelésekre vonatkozni fognak a szállítási költségek!
- összevonáshoz egy emailt kérünk az info@tuan.hu -ra, hogy melyik megrendelések legyenek összevonva. Természetesen összevonásnál ha eléri az összevont rendelés az ingyenes kiszállítás értékhatárát, a kiszállítási költség (valamint a szállítási és logisztikai költség) ingyenes lesz.
-tétel hozzáadása vagy eltávolítása esetén emailt kérünk az info@tuan.hu -ra a hozzáadni vagy eltávolítani szándékozott termékről. Felhívjuk a figyelmet, hogy bontásnál ha a megrendelés összege nem éri el az ingyenes kiszállítás értékhatárát, akkor a megrendelésre vonatkozni fog a szállítási költség!
Felhívjuk a figyelmet, hogy bizonytalan beérkezési idejű termékeket nem tudunk összevonni más rendelésekkel! Ilyen esetben javasoljuk az emailes egyeztetést, hogy milyen lehetőségek vannak.