Bontani/összevonni/módosítani szeretném a rendelésem

Leadtál egy vagy több rendelést és utólag módosítanál rajtuk? 

2025.10.15 10:00

Utánvétes / készpénzes fizetési módú rendelést akkor tudunk bontani/összevonni/módosítani, ha még nem indult útnak ("Visszaigazolva" vagy "Futárra vár" státusz, ez emailben is kiküldésre kerül, valamint regisztrált vásárlók a profiljukban tudják ellenőrizni a megrendelés állapotát), és írsz nekünk egy emailt az info@tuan.hu -ra a megrendelés azonosítójával arról az email címről, amivel a rendelést leadtad, és hogy mit szeretnél bontani/összevonni/kivenni/hozzáadni.

Felhívjuk a figyelmet, hogy bontásnál ha a két külön megrendelés összege nem éri el az ingyenes kiszállítás értékhatárát, mindkét megrendelésre vonatkozni fognak a szállítási költségek!

Természetesen összevonásnál ha eléri az összevont rendelés az ingyenes kiszállítás értékhatárát, a kiszállítási költség (valamint a szállítási és logisztikai költség) ingyenes lesz.

Felhívjuk a figyelmet, hogy termék törlését követően, ha a megrendelés összege nem éri el az ingyenes kiszállítás értékhatárát, akkor a megrendelésre vonatkozni fognak a szállítási költségek!

Előre utalással / webshopon keresztüli bankkártyás fizetés esetén ha már ki lett fizetve:

-  bontani úgy tudjuk, ha az eredeti megrendelést töröljük, és a teljes megrendelés összegét visszautaljuk, vagy kuponban tudjuk megküldeni. A visszautaláshoz írni kell nekünk egy emailt az info@tuan.hu email címre utalási adatokkal, valamint ezután egy új megrendelést kell leadni. 

- összevonni már kifizetett rendeléseket nem tudunk!

- már kifizetett rendeléshez tételt hozzáadni nem tudunk! 

- már kifizetett rendelésből tételt törölni úgy tudunk, hogy írni kell nekünk egy emailt az info@tuan.hu email címre arról az emailről, ahonnan a rendelést leadtad. Az így eltávolított tételek összegét kuponban tudjuk visszaadni. Amennyiben ez nem megfelelő, úgy az egész rendelést töröljük. A visszautaláshoz kérjük, hogy adj meg egy bankszámlaszámot, ahová az összeget 1-3 munkanapon belül utaljuk el. 

Előre utalással / webshopon keresztüli bankkártyás fizetés esetén ha még nem lett kifizetve:

- bontáshoz egy emailt kérünk az info@tuan.hu -ra, hogy mely tételek kerüljenek bontásra az eredeti megrendelésből. Felhívjuk a figyelmet, hogy bontásnál ha a külön megrendelések összege nem éri el az ingyenes kiszállítás értékhatárát, akkor a megrendelésekre vonatkozni fognak a szállítási költségek!

- összevonáshoz egy emailt kérünk az info@tuan.hu -ra, hogy melyik megrendelések legyenek összevonva. Természetesen összevonásnál ha eléri az összevont rendelés az ingyenes kiszállítás értékhatárát, a kiszállítási költség (valamint a szállítási és logisztikai költség) ingyenes lesz.

-tétel hozzáadása vagy eltávolítása esetén emailt kérünk az info@tuan.hu  -ra a hozzáadni vagy eltávolítani szándékozott termékről. Felhívjuk a figyelmet, hogy bontásnál ha a megrendelés összege nem éri el az ingyenes kiszállítás értékhatárát, akkor a megrendelésre vonatkozni fog a szállítási költség!

Felhívjuk a figyelmet, hogy bizonytalan beérkezési idejű termékeket nem tudunk összevonni más rendelésekkel! Ilyen esetben javasoljuk az emailes egyeztetést, hogy milyen lehetőségek vannak.