Kategóriák
Fizetési megoldás

Kérjük Tisztelt Vásárlóinkat, hogy az Önök és munkatársaink védelme érdekében a boltban történő vásárláskor viseljenek maszkot, illetve odabent egyszerre legfeljebb 2 vásárló tartózkodjon.
Előre is köszönjük

Változások a webshopban

Elérhető lett a külföldi kiszállítás!

Romániába, Szlovákiába, Horvátországba, Ausztriába, Németországba, Csehországba, Lengyelországba, Angliába és Írországba elérhető lett a külföldi kiszállítás, részletek az ÁSZF-ben.

Nyitva tartás

1062 Budapest, Andrássy út 86. szám alatti könyvesboltunk nyitva tartása:

Hétfő: Zárva
Kedd: 13:00 - 19:00
Szerda: 13:00 - 19:00
Csütörtök: 13:00 - 19:00
Péntek: 13:00 - 19:00
Szombat: 10:00 - 19:00
Vasárnap: Zárva

 

Tanúsítvány
SSL Certificate
Termék részletek


Világkapu-háború Könyvcsomag II - előrendelés

-37%
ÚJ
Előrendelhető
Világkapu-háború Könyvcsomag II - előrendelés
13 470 Ft
Akció: 8 490 Ft
Kezdete: 2021.01.05   Vége: 2021.03.02

A Világkapu-háborúk sorozat első 3 kötete és egy Getting Started with Age of Sigmar újság figurával

Várható megjelenés: 2021.03.02

  • A háború vihara

    A Halandó Birodalmak felett vihar tombol. Sigmar kinyilvánítja visszatértét, ahogy viharszülöttei bosszúszomjasan csapást mérnek a Káosz hordáira.

    Pörölyöklű Vandus, a mennyei hadúr, visszafoglalta Azyr egyik világkapuját, és most a rettegett Harag Kapuja ellen vonul Asqhy lángok marta Kénkő-félszigetére, hogy leszámoljon Khorgos Khullal, a Káosz bajnokával. Bajtársai, a többi mennyei hadúr is ádáz küzdelmet folytat, hogy megtörjék a Káosz hatalmát; a viharszülöttek nagy hadjárata elviszi a háborút a Ghyrtact-lápba, ahol Gardus, az Áldott Lovagok vezére igyekszik visszafoglalni a Hajnal Kapuját. Eközben Anvrok varázslatos Lebegő-völgyeiben Viharkardú Thostos vezeti embereit egy gigászi erőd ellen, amely felbecsülhetetlen értékű kincset rejteget a gyomrában.

    Ghal Maraz

    Dögvész és pusztulás döntötte romba a Halandó Birodalmakat, de még nem veszett el a remény, hála Sigmar Viharszülött Öröklétű harcosainak, akik az igazság és a megtorlás megtestesítői. A Ghyranon fekvő Dögletes Posványban Grymn főkasztellán tovább küzd, és nem csak azért, hogy megbosszulja Gardus mennyei hadúr halálát, hanem, hogy ráleljen a sylvanethek Tündöklő Királynőjének búvóhelyére, Alarielle Rejtekvölgyére. Az istennő segítsége az egyetlen, amivel képesek lesznek visszafordítani a földeket sújtó ragály terjedését.

     

    Viharkardú Thostos megváltozva tért vissza az Anvroki-függővölgyekbe, az igazság súlyától gyötörve… Rálelt ugyanis Ghal Marazra, Sigmar hatalmas erejű pörölyére. Erőit egyesíti Pörölykezű Vanduséval, így a két hősnek és harcosaiknak együtt kell ostrom alá venniük Tzeentch Iszonytató Erődjét és legyőzniük a rettegett Sorsszövő Kairost, hogy visszaszerezzzék a nagy erejű ereklyét.

     

    Sigmar pörölyei

    Minden Viharsereg közül, Sigmar Pörlyei azok, akikről a legtöbb történet szól. Az Apoteózis Üllőjén őket kovácsolták ki elsőként, Harcos Páholyaik pedig Sigmar dicsőségének valódi megtestesülései.

    A Nomádok Városának árnyékában a Viharszülöttek összetartását Khorne hordái teszik próbára a Vér Kohójának - a Káosz birodalmába vezető átjáró - megtisztításáért vívott küzdelem során. A Viharszülött Öröklétűek sorai között akad valaki, aki felette áll minden harcosnak. Ő a Mennyei Prímusz, Sigmar életre kelt vihara. Évszázadokon át szunnyadt, mígnem istenének hatalmas pörölye, Ghal Maraz vissza nem tért.

    De még egy ilyen született harcost is próbára kell tenni, így hát Sigmar Krahl mocsarába küldi fiait, hogy elpusztítsák a Prizmatikus királynak nevezett rettenetes lényt.

     

    Getting Started With Warhammer Age of Sigmar

    Everything you need to get started in the Mortal Realms of Warhammer Age of Sigmar, this magazine is the perfect purchase for the absolute beginner who’d like to dip their toes in the hobby of collecting, building, painting and playing with Citadel miniatures. It explains in easy to follow terms how to get started, and even comes with a free push-fit Stormcast Eternals Knight-Incantor miniature (and the rules needed to use him)!


    Contained in the 104-page magazine:
    - An introduction to the Age of Sigmar, a time of mighty battles and unending war;
    - A guide to the armies you can collect and play with in Warhammer Age of Sigmar, showing you their motivations and introducing their histories;
    - Guidance on collecting Citadel miniatures – while you can simply pick up any that catch your eye, for many the hobby is about specific armies or types of miniature. This guide includes three example collections for inspiration (Stormcast Eternals, Nighthaunt and Nurgle), with a further showcase of beautifully-painted miniatures from a variety of armies;
    - An overview of the Warhammer Age of Sigmar tabletop game, where armies clash amidst fantastical battlefields, and generals use every tactic at their command to achieve victory. This describes the 3 main ways to play – Open, Narrative, and Matched Play games;
    - A detailed Battle Report – watch as the heroic Stormcast Eternals take on the Nighthaunt in a tense fight to the end – you’ll pick up tips on how to play;
    - Descriptions of the 8 Mortal Realms, wondrous and magical planes of reality. Includes an informative map and details of key cities and strongholds;
    - An introduction to painting Citadel miniatures using the Citadel Paint System, with a guide to paints, brushes and step-by-step instructions showing how to paint a variety of models – including your free Knight-Incantor!

    Included are the complete core rules for Warhammer Age of Sigmar – 16 pages of easy to follow guidance:
    - An overview of the items needed to play, how to set up and choose your general, and the basics of measuring distances between models;
    - A walkthrough of the turn sequence – casting spells, using abilities, movement, shooting, charging, fighting and testing for battleshock are covered in a concise and easy to follow manner;
    - Using Triumphs – these are rewards bestowed upon your army after a major victory;
    - Rules covering the use of terrain and scenery in your battles, demonstrating how battles can be radically different in nature depending on the environment;
    - A guide to Battleplans – their setup, the rules they employ and the victory conditions they place on your games;
    - An explanation of Warscrolls and their use – these contain the rules for your miniatures – and Warscroll Battalions, special formations of certain miniatures that confer extra rewards and abilities;
    - Realm of Battle rules – special conditions placed upon the battlefield depending on which Mortal Realm the battle is fought in, which introduce a thematic element to games;
    - Allegiance Abilities – these allow your army to use additional abilities and spells, according to their Grand Alliance, faction, and allies.

  • Kiadás éve
    2 021
    Státusz
    ÚJ    Előrendelhető    
Webáruház készítés